مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 17:052018-08-07سياسي

تیر خلاص بر پیکر بی جان مطبوعات


مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه گرانی سرسام آور کاغذ در سال های گذشته و به ویژه از ابتدای امسال را تیر خلاصی بر پیکره بی جان مطبوعات کشور و استان دانست و گفت: - جا دارد به شکل ویژه و فوری در هیات دولت راه حلی برای این مشکل اندیشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید نیشابوری در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار با اشاره به شرایط مالی نشریات استان اظهار کرد: در دنیایی که رسانه های دیجیتال و فضای مجازی همچون سیلی که هیچ سدی مانع آن نیست در حال تفرقه افکنی، ماجرا جویی، تهمت و افترا و شایعه سازی است، نشریات مکتوب و شناسنامه دار در جنگی نابرابر در حال مقاومتند.

وی افزود: این نبرد نابرابر هم اکنون فرسایشی شده و نشریات مکتوب آخرین لحظات عمر خود را سپری می کنند و گواه این ادعا آمار نشریاتی است که طی یکی دو سال گذشته خواسته یا ناخواسته به دلیل مشکلات عدیده مالی تعطیل و یا به دلیل ماده 16 لغو امتیاز شده اند.

نیشابوری با بیان اینکه در استان های کمتر برخورداری مثل کرمانشاه حیات مادی نشریات به آگهی های دولتی بستگی دارد، تصریح کرد: توزیع ناهماهنگ و نابرابر این آگهی ها و نبود سازوکاری مناسب و منطقی برای آن مورد اعتراض مدیران و فعالان نشریات است که می توان با استفاده از نظر صاحبان نشریات و با کمک، هماهنگی و نظارت خود آنها این مشکل دیرینه را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر خلاص بر پیکر بی جان مطبوعات

تیر خلاص بر پیکر بی جان مطبوعات