مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 10:562018-08-08اقتصادي

نامه سرگشاده نعمت زاده به تصمیم سازان دولت


وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای سرگشاده به برخی از مسئولان دولتی پیشنهادهایی برای بازگشت آرامش به بازار ارزبه ویژه ایجاد شرایطی برای تسهیل عرضه ارز حاصل از صادرات محصولات غیر نفتی و پتروشیمی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا نعمت زاده وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای سرگشاده به برخی از مسئولان دولتی پیشنهاد هایی برای بازگشت آرامش به بازار ارز و به ویژه ایجاد شرایطی برای تسهیل و تسریع در عرضه ارز حاصل از صادرات محصولات غیر نفتی و پتروشیمی ارائه کرده است.

وی در این نامه با بیان اینکه برای برگشت آرامش به بازار ارز و فعالیت های اقتصادی، لازم است در دو زمینه بازسازی و جلب اعتماد عمومی و اصلاح تصمیمات چهارماهه سال جاری و تدوین روش حساب شده و شفاف مدیریت بازار ارز اقدام شود، پیشنهاد هایی به شرح زیر ارائه داده است.

الف.

- بازسازی و جلب اعتماد عمومیجهت بازسازی و جلب اعتماد عمومی اقدامات کلی زیر پیشنهاد می شود.

انجام هر یک از این اقدامات کلی مستلزم طراحی برنامه های اجرایی و اقدامات عملی مناسب می باشد:1- پذیرش اشتباهات در تصمیم گیری های چند ماهه گذشته که موجب آشفتگی بازار ارز و طلا شد و عذرخواهی از مردم بابت اشتباهات مزبور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده نعمت زاده به تصمیم سازان دولت

نامه سرگشاده نعمت زاده به تصمیم سازان دولت