مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 16:162018-08-08بين الملل

تأکید سخنگوی دولت انگلیس بر موضع این کشور در حمایت از برجام


سخنگوی دولت انگلیس در امور غرب آسیا و خاورمیانه اعلام کرد از نظر لندن برجام توافقی کامل نیست اما یک نقطه عطف است و این کشور متعهد به ادامه آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ادوین ساموئل سخنگوی دولت انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا تأکید کرد این کشور بر ادامه توافق هسته ای با ایران متعهد است.

شبکه الجزیره قطر به بهانه بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران با ساموئل ارتباطی تلویزیونی برقرار کرد و سخنگوی دولت انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا در این ارتباط اعلام کرد : توافق هسته ای توافقی کامل و فراگیر نیست اما یک نقطه عطف است؛ ماعلیرغم تمام ملاحظات خودمان، متحدانمان و دوستانمان و علیرغم رفتارهای بد ایرانی ها در کشورهای همسایه می خواهیم این توافق را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اکنون ما باید بر روی این توافق سرمایه گذاری کنیم زیرا این توافق نه تنها برای منطقه خاورمیانه بلکه برای همه جهان اهمیت دارد (به عنوان مثال) از بین بردن امکان مسابقه سلاح اتمی در منطقه خاورمیانه، اتفاقی مثبت است.

ساموئل تصریح کرد: از ابعاد مختلف می توانیم به این توافق نگاه کنیم اما بریتانیا به این توافق از دریچه اقتصادی نمی نگرد، شکی نیست که ایرانی ها انگیزه های اقتصادی در این توافق دارند اما برای لندن بُعد نظامی، امنیتی و دفاعی مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سخنگوی دولت انگلیس بر موضع این کشور در حمایت از برجام

تأکید سخنگوی دولت انگلیس بر موضع این کشور در حمایت از برجام