مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 08:552018-08-10پزشكي

جزییات سوءقصد به جان فوق تخصص کلیه در یکی از بیمارستان های پایتخت


سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد و دستور ویژه وزیر بهداشت برای رسیدگی و پیگیری آن، این سوال را مطرح می کند که چرا پزشکان به عنوان حامی سلامت انسان ها، - باید مورد چنین خشونت هایی قرار گیرند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد تارا - پزشک فوق تخصص بیماری های کلیه، همان پزشکی است که در پایتخت و در کلینیک بیمارستان مدرس از سوی فردی مورد حمله و ضربات چاقو قرار گرفته است؛ ضرباتی که بر پهلو و گردنش فرود آمدند و فقط چند میلی متر با مرگ فاصله داشت.

هرچند در حال حاضر وضعیت عمومی وی بعد از انجام اعمال جراحی، مناسب است، اما باید پرسید چرا چنین اتفاقاتی برای پزشکان، آن هم در محل خدمت رسانی شان رخ می دهد و راهکار حفاظت و یا به نوعی امنیت آنها به واسطه شغل شان، چیست؟ برای روشن شدن ماجرا با دکتر احمد تارا تماس گرفتیم و وی با وجود احوال نه چندان مساعد، پاسخ داد.

وی با اشاره به اتفاقی که برایش در کلینیک بیمارستان مدرس رخ داده، گفت: در ساعات پایانی فعالیت کلینیک من در کلینیک بودم و فرد ضارب به عنوان آخرین بیمار وارد کلینیک شد.

این فرد با من مواجه شد و ابتدا اسپری اشک آور به صورتم زد؛ به طوریکه دیگر چشمانم نمی دید و بعد هم با یک ضربه چاقو به گردنم زد که البته خوشبختانه ضربه اش دو میلی متر با رگ گردنم فاصله داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سوءقصد به جان فوق تخصص کلیه در یکی از بیمارستان های پایتخت

جزییات سوءقصد به جان فوق تخصص کلیه در یکی از بیمارستان های پایتخت