مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 13:562018-08-11سياسي

اجرای منوریل از ابتدا اشتباه بود/ احتمال واگذاری پروژه به بخش خصوصی


نماینده مردم قم در مجلس اجرای طرح منوریل در شهر قم را یک عمل اشتباه دانست و گفت: این طرح توجیه اقتصادی نداشت، منوریل در مسیری ایجاد شد که امکان ادامه آن از مقابل حرم حضرت معصومه(س) وجود ندارد.

- اجرای منوریل از ابتدا اشتباه بود/ احتمال واگذاری پروژه به بخش خصوصی نماینده مردم قم در مجلس اجرای طرح منوریل در شهر قم را یک عمل اشتباه دانست و گفت: این طرح توجیه اقتصادی نداشت، منوریل در مسیری ایجاد شد که امکان ادامه آن از مقابل حرم حضرت معصومه(س) وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به موانع پیشرفت استان قم اظهار کرد: یکی از این موانع، تقسیم بندی های جغرافیایی است، استان قم تک شهرستانی است و به همین دلیل بودجه کمتری به این استان داده می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال الحاق شهرستان های دارای سنخیت با استان قم همچون محلات و دلیجان به این استان هستیم گفت: خط انتقال آب از سد کوچری به شهر قم از شهرستان های دلیجان و محلات می گذرد و برای جلوگیری از چالش در آینده باید این شهرستان ها به استان قم ملحق شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم شهرستان های دلیجان و محلات برای الحاق به استان قم آمادگی دارند و نامه ای در این خصوص با امضای نمایندگان قم و دلیجان و محلات به دولت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای منوریل از ابتدا اشتباه بود/ احتمال واگذاری پروژه به بخش خصوصی

اجرای منوریل از ابتدا اشتباه بود/ احتمال واگذاری پروژه به بخش خصوصی