مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 10:002018-08-12ورزشي

خودسرها در لیگ برتر چه می کنند؟


حقیقت آن است که حریم بوقچی ها در این سال ها مدام بیشتر و بیشتر شده و آنها علاوه بر آیند و روند در رختکن و تمرینات تیم، در بسیاری از معادلات باشگاه هم نقش اثرگذار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد با نگاهی به رخدادهای اخیر در ورزشگاه های فوتبال نوشت: بعد از اتفاقات خون بار بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز کمتر کسی انتظار داشت یک جبهه درون خانوادگی جنگ در پرسپولیس گشوده شود.

با این وجود چنین اتفاقی رخ داد و یک زخم کهنه سر باز کرد؛ زخمی که نه فقط بر تن پرسپولیس بلکه بر پیکر همه تیم های پرهوادار فوتبال ایران جا خوش کرده و سال هاست که این باشگاه ها را آزار می دهد.

حرف در مورد تاخت و تاز جماعت بوقچی روی سکوی استادیوم هاست؛ کسانی که طی یک تطور تاریخی نام شان به لیدر تغییر کرد و حالا با شاه هم پالوده نمی خورند! حسین ماهینی به عنوان کاپیتان دوم سرخپوشان گفته بسیاری از حوادث ناگوار این سال ها در پرسپولیس و از جمله کشمکش دو هفته اخیر با هواداران اهوازی، ریشه در تحرکات بوقچی ها دارد؛ کسانی که حالا یکی از سرشناس ترین آنها در کانون هواداران باشگاه پست گرفته و کارش سر و شکل قانونی و رسمی پیدا کرده! بعد از سخنان ماهینی تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس با انتشار پست هایی در فضای مجازی به حمایت از این بازیکن پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسرها در لیگ برتر چه می کنند؟

خودسرها در لیگ برتر چه می کنند؟