مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 11:152018-08-17اجتماعي

تایید وجود موش در بیمارستان فقیهی شیراز


رییس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با تایید کلیپی که وجود موش در این بیمارستان را نشان می داد، تأسیسات فاضلاب شهری اطراف این مرکز درمانی را علت ورود این جانور موذی و خطرناک به یکی از بخش های بیمارستان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبری رییس بیمارستان شهید فقیهی با اشاره دست به دست شدن کلیپی مبنی بر وجود موش در یکی از بخش های تازه این بیمارستان گفت: فاضلاب و بخشی از تأسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب این موضوع شد.

وی با بیان این که این بیمارستان با قدمتی 75 ساله، روزانه پذیرای بیش از 5000 مراجعه کننده از مناطق جنوبی کشور و فارس است، گفت: دست به دست شدن کلیپی مبنی بر وجود موش در یکی از بخش های تازه بهسازی شده این بیمارستان وجهه ی خدمات شبانه روزی این بیمارستان را خدشه دار کرد.

رییس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: به نظر می رسد وجود فاضلاب و بخشی از تأسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب شده در باغچه و جوی مقابل این بیمارستان به صورت علنی شاهد وجود جانوران موذی باشیم.

اکبری افزود: موقعیت جغرافیایی و شهری این بیمارستان و مجاورت با کوچه ها و کانال های متعدد فاضلاب از سویی و باز بودن درب های ورودی بیمارستان از بلوار زند و خیابان نشاط سبب شد تا با وجود تلاش بی وقفه مسئولان در کنترل کانال های متعدد فاضلاب موجود در بولوار زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید وجود موش در بیمارستان فقیهی شیراز

تایید وجود موش در بیمارستان فقیهی شیراز