مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 12:352018-08-18فرهنگي

روزنامه ها از جمعه بد سینما نوشتند


تلخی درگذشت عزت الله انتظامی و سید ضیاءالدین دری ـ دو هنرمند کشورمان ـ روز گذشته را تا ابد برای تاریخ سینما و تلویزیون ایران ماندگار کرد؛ اتفاقی دردناک که از چشم اکثر روزنامه های کشور از هر رنگ و جناحی نیز دور نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اغلب روزنامه های صبح امروز (27 مرداد ماه) با هر نگاه سیاسی و جناحی، بار دیگر برای از دست دادن دو هنرمند کشورمان همرنگ و هم صدا شدند و اغلب با انتشار تصاویر این دو هنرمند در گزارش هایی کارنامه هنری و حرفه ای آنها را بازنگری کردند.

بر این اساس، روزنامه آرمان امروز با روتیتر عزت الله انتظامی صحنه زندگی را ترک کرد و تیتر اصلی نسل طلایی بی تکرار، عزت پرده نقره ای به درگذشت این هنرمند پرداخت و چند صفحه از این شماره خود را به انتشار یادداشت هایی از هنرمندان و سیاستمداران درباره درگذشت زنده یاد عزت الله انتظامی اختصاص داد.

روزنامه آفتاب یزد نیز در بخشی از صفحه اصلی خود عکسی کارتونی از زنده یاد عزت الله انتظامی با تیتر سنگلج در سوگ عزت منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین در گزارشی با تیتر ضیاالدین دری درگذشت: تکرار ماجرای عباس کیارستمی؟ به روند درمانی این هنرمند در بیمارستان پرداخته است.

روزنامه آفتاب یزد همچنین در گزارشی به بازتاب درگذشت زنده یاد عزت الله انتظامی در شبکه های اجتماعی با هشتگ با عزت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ها از جمعه بد سینما نوشتند

روزنامه ها از جمعه بد سینما نوشتند