مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 01:562018-08-19بين الملل

گفت و شنود/ آشغال!


این اجق وجق ها را باید موش کور بخوره! طرف پرسید؛ چرا موش کور؟ گفتم واسه اینکه نبینه داره چه آشغالی می خوره! - این اجق وجق ها را باید موش کور بخوره! طرف پرسید؛ چرا موش کور؟ گفتم واسه اینکه نبینه داره چه آشغالی می خوره! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: رادیو آمریکا در گفت وگو با چند وطن فروش نشان دار برای تمامیت ارضی ایران در دریای خزر ابراز نگرانی کرد! گفتم: خونه خرس و بادیه مس؟! مگر در کنوانسیون حقوقی خزر چه اتفاقی افتاده؟ حالا با چه کسانی مصاحبه کرده؟ گفت: از زبان رضا ربع پهلوی و بنی صدر و شیرین عبادی گفته که حق ایران در کنوانسیون خزر نقض شده است! گفتم: حق ایران که سر جایش باقی است ولی ربع پهلوی باید از خجالت وطن فروشی های پدر و پدر بزرگش آب شود و به زمین فرو برود.

پدر بزرگش اروند را به عراق و آرارات را به ترکیه داد و پدرش بحرین را به انگلیس و جزایر زرکوه و آریایی را به امارات واگذار کرد.

گفت: بنی صدر هم که جاسوس نشان دار سیا بود و در جریان جنگ تحمیلی با آمریکا و صدام همکاری می کرد و شیرین عبادی هم که به نوشته روزنامه رستاخیز دوران شاه از کشتار مردم مظلوم قم حمایت کرده و با معرفی صهیونیست ها جایزه صلح نوبل گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ آشغال!

گفت و شنود/ آشغال!