مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 10:202018-08-25پزشكي

بحران مصرف مواد الکلی در بین زنان انگلیسی


نتایج یک تحقیق بزرگ جهانی که در نشریه لنست منتشر شده نشان می دهد که زنان انگلیسی جزو بیشترین مصرف کنندگان مواد الکلی در دنیا هستند.

- نتایج یک تحقیق بزرگ جهانی که در نشریه "لنست" منتشر شده نشان می دهد که زنان انگلیسی جزو بیشترین مصرف کنندگان مواد الکلی در دنیا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مطالعه آشکار شد که مصرف بالای مواد الکلی در بین زنان انگلیسی با مقدار مصرف آن در مردان برابری می کند.

آمارهای بدست آمده از بررسی روی 195 کشور جهان نشان می دهد که در انگلیس بین مصرف مواد الکلی در زنان و مردان تفاوتی وجود ندارد.

به گفته محققان این روند نگران کننده است و می تواند هشداری نسبت به افزایش موارد ابتلا به بیماری کبد در میان زنان میانسال باشد.

در این مطالعه آمده است: زنان انگلیسی روزانه به طور میانگین سه نوشیدنی حاوی مواد الکلی مصرف می کنند که با میزان مصرف الکل میان مردان برابر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه تلگراف، همچنین در میان کشورهایی که مصرف مواد الکلی رایج است می توان به کره جنوبی و گامبیا اشاره کرد که زنان و مردان تقریبا به یک میزان از مواد الکلی مصرف می کنند هرچند در این دو کشور مصرف الکل در مقایسه با انگلیس به طور چشمگیری کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مصرف مواد الکلی در بین زنان انگلیسی

بحران مصرف مواد الکلی در بین زنان انگلیسی