موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 00:062018-08-25اقتصادي

طرح هادی در 39 هزار روستای کشور اجرا می شود


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در سطح کشور 39 هزار روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که مشمول اجرای طرح هادی هستند و 1500 میلیارد تومان برای اجرای این طرح در روستاها اختصاص پیدا کرده است.

- محمد رضا شاملو در حاشیه سفر به سقز و در بازدید از چند طرح هادی در روستاهای این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار فارس از اجرای طرح هادی در یک هزار و  300 روستای کردستان خبر داد و اظهار کرد: طرح هادی در این یک هزار و 300 روستا که بالای 20 خانوار هستند یا  اجرا شده  و یا در حال اجرا و یا در دست مطالعه است.

وی خاطرنشان کرد: روستاهای استان کردستان دارای منظر خاص و طبیعت بکر برای جذب گردشگر هستند و ما هم تلاش می کنیم با تخصیص اعتبارات لازم در روستاهای واجد شرایط طرح هادی را اجرا نماییم.

شاملو افزود: طرح هادی روستای ایرانخواه که ورودی شهر سقز از سمت سنندج است و با توجه به اینکه جاده اصلی شمال غرب به جنوب کشور از داخل این روستا می گذرد و همواره برای مردم مشکل درست کرده است، امسال طرح هادی آن را تمام کنیم.

وی گفت: در این روستا هم باند کندرو و هم باند تندرو اجرا می شود و تلاش می کنیم در این روستا آنچه که بافت قدیمی روستا کمک می کند را اجرا نماییم و چهره زیبایی را به روستا که روزانه هزاران خودرو از داخل آن عبور می کند بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی در 39 هزار روستای کشور اجرا می شود

طرح هادی در 39 هزار روستای کشور اجرا می شود