مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 09:062018-08-26دانش

«جشن نفس» با همکاری کانون های دانشجویی علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود


دبیر اولین جشن نفس در استان اردبیل گفت: جشن نفس با هدف بزرگ داشت مقام رفیع خانواده های اهدا کننده عضو و با همکاری کانون های دانشجویی علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.

- جشن نفس با همکاری کانون های دانشجویی علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود دبیر اولین جشن نفس در استان اردبیل گفت: جشن نفس با هدف بزرگ داشت مقام رفیع خانواده های اهدا کننده عضو و با همکاری کانون های دانشجویی علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن پیغمبری دبیر اولین جشن نفس در استان اردبیل از برگزاری اولین جشن ویژه خانواده های اهدا کنندگان عضو در استان خبرداد و گفت: این جشن بزرگ توسط کانون هلال احمر و با همکاری کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ششم شهریور در سالن فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

پیغمبری با بیان اینکه در این جشن از 97 خانواده اهدا کننده عضو تجلیل خواهد شد، افزود: ورود من به کانون دانشجویی هلال احمر با رویای برگزاری اولین جشن نفس استان اردبیل گره خورده بود که خوشحال هستم این ایده در حال عملی شدن است.

وی به اهداف برگزاری این جشن نیز اشاره کرد و گفت: این کار در وهله اول قدمی برای احساس همدردی و بزرگ داشت مقام رفیع خانواده های اهدا کننده عضو است و در مرحله بعد سعی داریم با این کار نقش مؤثری در راستای فرهنگ سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشن نفس» با همکاری کانون های دانشجویی علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود

«جشن نفس» با همکاری کانون های دانشجویی علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود