موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 13:512018-08-26بين الملل

چرا باید به FATF نه بگوییم؟


FATF یا گروه ویژه اقتصادی یک سازمان هست و یک معاهده نیست که تحت نظارت گروه G7 است که این گروه شامل کشور های کانادا و امریکا و ژاپن کار می کند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میکاییل ایوبی؛* درهفته ای قرار داریم که روز مقابله با آزمایش هسته ای یعنی وهفتم شهریورماه در این هفته قرار دارد و بیان یک سری مسائل خالی از لطف نیست.

اولین موضوع بحث NPT هست که همان معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای هست.

این معاهده دو برخورد متفاوت با کشور ها دارد.

دسته اول کشور هایی که سلاح هسته ای ندارند را از داشتن آن منع می کند و دسته دوم کشور هایی که دارند مانند چین و آمریکا می خواهد که اقداماتی را به جلو جهت خلع سلاح هسته ای انجام بدهند.

این معاهده تلاش کرده کشور های دارای سلاح هسته ای را به رسمیت شناخته و وسلاح آنان را برای دنیای امروز لازم بداند! این معاهده مانند اکثر معاهدات بین المللی در راستای تامین اهداف استکبار جهانی علت و مشخصا هدف اصلی آن عدم توازن قدرت در سطح بین الملل است.

بعد از NPT می رسیم به FATF FATF یا گروه ویژه اقتصادی یک سازمان هست و یک معاهده نیست که تحت نظارت گروه G7 است که این گروه شامل کشور های کانادا و آمریکا و ژاپن کارمی کند.

دو هدف اصلی این سازمان مبارزه با پولشویی و جلوگیری از امکان تامین مالی تروریسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید به FATF نه بگوییم؟

چرا باید به FATF نه بگوییم؟