مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 10:062018-08-31حوادث

غرق شدن 3 گردشگر در آب های ساحلی آستارا


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از غرق شدن سه گردشگر در آب های ساحلی این شهرستان خبر داد.

- سامان ساسانیان شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به غرق شدن سه گردشگر در دریای خزر  اظهار کرد: در جریان این حادثه سه جوان اهل مرند از استان آذربایجان شرقی به دلیل شنا در نقاط خطرآفرین آب های ساحلی غلام محله شرقی جان خود را ازدست داده اند.

وی با بیان اینکه جسد هر سه غریق پس از دقایقی با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی شهرستان کشف و از آب به بیرون کشیده شده اند افزود: در جریان این حادثه نیز یک جوان توسط ناجیان غریق از دریا خارج و مورد احیای قلبی قرار گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز دو جوان آستارایی در همین محل غرق شده بودند، تصریح کرد: از همان روزهای نخست فعالیت ستاد ساماندهی سواحل، مسیرهای منتهی به منطقه ممنوعه شنا در ساحل غلام محله شرقی (پره عابدینی) مسدود شده است که متأسفانه تعدادی بدون توجه به علائم، اقدام به ورود به این مناطق می کنند.

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی شهرستان آستارا نیز به استقرار 36 ناجی غریق از 13 خردادماه امسال در طرح ها و مناطق خطرآفرین 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ناجی غری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 3 گردشگر در آب های ساحلی آستارا

غرق شدن 3 گردشگر در آب های ساحلی آستارا