مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 10:052018-09-02سياسي

در مراسم ترحیم طالبانی ضدانقلاب هم حضور داشتند


آقای ظریف در مراسمی حاضر شُدید (ترحیم جلال طالبانی) که افرادی از سران ضد انقلاب در آن حضور داشتند، همان افرادی که دستشان به خون مردم ایران و عراق آلوده است.

- نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: آقای ظریف در مراسمی حاضر شُدید (ترحیم جلال طالبانی) که افرادی از سران ضد انقلاب در آن حضور داشتند، همان افرادی که دستشان به خون مردم ایران و عراق آلوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در جلسه سوال از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: آقای ظریف ملت شما را دوست دارد ولی بنده به دلیل عشق به شهدا این سوال را مطرح کردم.

وی افزود: چرا از خود عراقی ها پیشی گرفتید؟ این اقلیم بیشترین تلاش را برای رفراندوم انجام داد.

در جریان به خاکسپاری جلال طالبانی رییس جمهور فقید عراق شما به عنوان نماینده ایران به ایشان در حالی ادای احترام کردید که ایشان در پرچم اقلیم کردستان عراق پیچیده شده بود و این در حالی است که بسیاری از شخصیتهای حقوقی به دلیل پیچیده شدن ایشان در پرچم اقلیم در مراسم ترحیم طالبانی حضور نداشتند.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: در مراسمی حاضر شدید که افرادی از سران ضد انقلاب در آن حضور داشتند همان افرادی که دستشان به خون مردم ایران و عراق آلوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم ترحیم طالبانی ضدانقلاب هم حضور داشتند

در مراسم ترحیم طالبانی ضدانقلاب هم حضور داشتند