مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 09:152018-09-03ورزشي

استیلی: کرانچار در تمرینات باشگاه ها حاضر می شود


مدیر تیم فوتبال امید ایران از آغاز رایزنی ها برای انجام مسابقات تدارکاتی این تیم پیش از حضور در مرحله مقدماتی بازی های المپیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی با اعلام این خبر پیرامون استمرار برنامه های آماده سازی تیم امید در مسیر صعود به المپیک گفت: هدف نهایی این است که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته شاکله اصلی تیم حاضر در جاکارتا حفظ شود و البته با تقویت این تیم به دنبال برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی مناسبی خواهیم بود.

او هم چنین اظهار کرد: با توجه به اهمیت حضور بازیکنان باشگاه ها و حتی لژیونرهایی که می توانند تیم المپیک را همراهی کنند مثل نورافکن و شکاری تلاش می کنیم در فیفا دی اردوهای آماده سازی تیم المپیک را برگزار کنیم و بازی های مناسبی در برنامه داشته باشیم تا به هماهنگی لازم برسیم.

روز گذشته جلسه بسیار خوبی در همین خصوص با تاج داشتیم و رییس فدراسیون مثل همیشه حمایت و همراهی همیشگی خودشان را از تیم المپیک اعلام کرد.

بر این اساس بخش امور بین الملل فدراسیون فوتبال هم رایزنی با برخی از کشورها را برای برگزاری مسابقات تدارکاتی در فیفا دی آغاز کرده است.

تا امروز یک دعوتنامه هم برای حضور در تورنمنت چین دریافت کرده ایم که البته باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد و اگر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیلی: کرانچار در تمرینات باشگاه ها حاضر می شود

استیلی: کرانچار در تمرینات باشگاه ها حاضر می شود