مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 10:202018-09-03سياسي

ارزنده ترین شعار تجمع طلاب«ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت» بود


رییس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی، شعار «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت»را شعار مقدس و فوق العاده اخلاقی خواند.

- ارزنده ترین شعار تجمع طلاب ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت بود رییس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی، شعار ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت را شعار مقدس و فوق العاده اخلاقی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حمید روحانی در نشست خبری با رسانه ها درباره مسائل سیاسی روز و تجمع اخیر طلاب در قم با بیان اینکه استکبار جهانی از مرجعیت زخم های بسیاری خورده است، گفت: تلاش انگلیس و آمریکا این است که آینده تشیع و مرجعیت را به عهده بگیرد و آنان اگر بتوانند چند نفر آدم های دنیا طلب و خود خواه را در حوزه ها پیدا کنند آینده تشییع را به تاریکی می کشانند.

وی افزود: دیدید که چگونه تجمع 25 مرداد طلاب، خواب کسانی که به دنبال سازش با آمریکا هستند و سردمداران برجامند را آشفته کرد.

جز این بود که عده ای از طلاب مظلوم به میدان آمدند تا به دولت بگویند که به کمک مردم بشتابید؟ روحانی ادامه داد: واقعیت این است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از فیضیه انقلابی وحشت دارد.

آمریکا از فیضیه ناآرام که موج هایی را برانگیزد، وحشت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزنده ترین شعار تجمع طلاب«ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت» بود

ارزنده ترین شعار تجمع طلاب«ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت» بود