مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 10:012018-09-05دانش

جزییات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان نیرو های مسلح اعلام شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای به رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما، جزییات تخفیف شهریه کارکنان نیرو های مسلح و خانواده (همسر و فرزندان) را اعلام کرد.

- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای به رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما، جزییات تخفیف شهریه کارکنان نیرو های مسلح و خانواده (همسر و فرزندان) را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ در این بخشنامه آمده است: با عنایت به بند یک ماده 2 تفاهم نامه همکاری فی ما بین ستادکل نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص اعمال تخفیف شهریه برای کارکنان نیروهای مسلح و خانواده آنان (همسر و فرزندان) که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، به اطلاع می رساند متقاضیان تخفیف شهریه باید فرم تأیید شده با امضای نمایندگان معرفی شده از سوی سازمان های نیروی مسلح که در بخشنامه شماره 4948/11 مورخ 11/12/95 اعلام شده را به واحد دانشگاهی ارائه دهند.

لازم به ذکر است، این تخفیف تنها برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی به میزان 10 درصد تا سقف 10 نفر در هر نیمسال قابل اعمال است.

بخشنامه مذکور صرفاً برای سال تحصیلی 98-97 صادر شده و تمدید ارائه تخفیف منوط به تمدید تفاهم نامه مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان نیرو های مسلح اعلام شد

جزییات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان نیرو های مسلح اعلام شد