مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 07:252018-09-07سياسي

احتمال بررسی طرح جامع وکالت از دو ماه آینده در کمیسیون حقوقی


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه «این کمیسیون حدود دو ماه دیگر وارد بررسی طرح جامع وکالت خواهد شد»، گفت: ما به دنبال تهیه طرحی هستیم تا ضمن رفع نواقص کانون وکلا و تامین نظر قوه قضاییه شرایطی فراهم شود تا فارغ التحصیلان رشته حقوق بتوانند .

- نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون حدود دو ماه دیگر وارد بررسی طرح جامع وکالت خواهد شد ، گفت: ما به دنبال تهیه طرحی هستیم تا ضمن رفع نواقص کانون وکلا و تامین نظر قوه قضاییه شرایطی فراهم شود تا فارغ التحصیلان رشته حقوق بتوانند به راحتی به مجموعه وکالتی ورود پیدا کنند.

یحیی کمالی پور در گفت وگو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت بررسی طرح جامع وکالت در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: سال گذشته مجلس لایحه جامع وکالت و دو طرح مرتبط با آن را از دستور کار خارج کرد چون شرایط آن زمان اقتضا نمی کرد که به قانون جامع وکالت بپردازیم.

از طرف دیگر این لایحه به کشمکشی بین کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه تبدیل شده بود لذا فضا برای تصمیم گیری مناسب نبود.

وی افزود: تصمیم بر این شد که لایحه جامع وکالت از دستور کار خارج شده تا در زمان مناسب به زوایای پیدا و پنهان وکالت بپردازیم در نهایت ترتیبی اتخاذ شود که نظر قوه قضاییه، کانون وکلا و مرکز مشاوران دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بررسی طرح جامع وکالت از دو ماه آینده در کمیسیون حقوقی

احتمال بررسی طرح جامع وکالت از دو ماه آینده در کمیسیون حقوقی