مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 22:252018-09-07فرهنگي

آن زمانی که وقتش بود، نتواستم فیلم نامه هایم را بسازم


خدا را شکر می کنم که زندگی خوبی داشتم اما یک حسرتی همیشه به همراهم بود؛ آن زمانی که وقتش بود، نتوانستم بعضی از فیلم نامه هایم را بسازم.

- خسرو سینایی در مراسم اختتامیه برنامه مثل یک قصه مطرح کرد؛ آن زمانی که وقتش بود، نتواستم فیلم نامه هایم را بسازم خسرو سینایی گفت: خدا را شکر می کنم که زندگی خوبی داشتم اما یک حسرتی همیشه به همراهم بود؛ آن زمانی که وقتش بود، نتوانستم بعضی از فیلم نامه هایم را بسازم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین اختتامیه برنامه مثل یک قصه ویژه بررسی و مرور 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی، فیلمنامه نویس و کارگردان کشورمان با حضور او و جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی و هنری، عصر امروز (جمعه، 16 شهریور) در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید احمد محیط طباطبایی، عضو شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان این که برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند راهنمایی برای مردم شود و نگاهی به آینده به مردم دهد، گفت: سینایی بخشی از میراث فرهنگی کشور ماست و امیدوارم این نمایشگاه در آینده به یک موزه تبدیل شود.

محمدرضا اصلانی در ادامه برنامه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: سینماگرانی مثل سینایی برای سرگرمی پا در این عرصه نگذاشتند بلکه برای تاریخ سازی تلاش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن زمانی که وقتش بود، نتواستم فیلم نامه هایم را بسازم

آن زمانی که وقتش بود، نتواستم فیلم نامه هایم را بسازم