مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 08:202018-09-10دانش

چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟


رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه فارغ التحصیلی به این معنا نیست که دانشجو پس از پایان دوره دانشگاه، از تحصیل و علم فارغ شود و دیگر به سراغ مباحث علمی نرود، - چرا "فارغ التحصیل" جای خود را به "دانش آموخته" داد؟ رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه فارغ التحصیلی به این معنا نیست که دانشجو پس از پایان دوره دانشگاه، از تحصیل و علم فارغ شود و دیگر به سراغ مباحث علمی نرود، گفت: بر این اساس این نام به دانش آموختگی تغییر یافته است تا مبین این موضوع باشد که دانشجو پس از پایان تحصیلات خود همچنان باید به کسب علم بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله رجایی در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: دانش آموختگان پس از پایان تحصیلات خود نباید به دانش و تحقیقات بی توجه باشد و تنها به مدرک اخذ شده اکتفا کنند؛ چرا که مدرک زمانی که دانشجو دانشی کسب نکرده باشد، ارزش چندانی ندارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: تحقیقات نشان داده است که هر چه مدت زمان مطالعه کشوری بیشتر باشد، آن کشور توسعه یافته تر است و باید سعی کنیم در ایران نیز میزان مطالعه را بالا ببریم و این مهم مگر به همت قشر دانشجو میسر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟

چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟