مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 14:402018-09-11اجتماعي

کمک 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از آمار اولیه کمک های مردمی به جشن عاطفه ها ارائه کرد.

- حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه ها در تاریخ چهارشنبه 14 شهریورماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت:مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه سال جاری در مدارس برگزار می شودکه در این روز کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان دریافت و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: خیران می توانند در جشن عاطفه ها کمک های غیر نقدی خودرا شامل لوازم التحریر و پوشاک و کمک های نقدی خود رابه پایگاه های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا کنند.

شیران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه ها یک میلیارد و 860 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که این کمک ها ادامه دارد و مبلغ ذکر شده آمار اولیه جشن عاطفه ها در استان تهران است.

وی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 11 هزار و 334 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و 933 دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می شوند.

شیران ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در کمک به نیازمندان گفت: خیران می توانند از طریق سامانه تلفنی 7355 و درج عدد 16، سامانه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند

کمک 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند