مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 15:402018-09-11فرهنگي

راه اندازی پایگاه اینترنتی «سینما قصه»


قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و مسئول سینمای کودک و نوجوان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی پایگاه اینترنتی «سینما قصه» به عنوان بانک داده و تنها مرجع اقتباس سینمای کودک و نوجوان در ایران با حمایت این بنیاد توسط بخش خصوصی خبر داد.

- قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و مسئول سینمای کودک و نوجوان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی پایگاه اینترنتی سینما قصه به عنوان بانک داده و تنها مرجع اقتباس سینمای کودک و نوجوان در ایران با حمایت این بنیاد توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل بیگی اظهار کرد: این وب سایت با هدف ساماندهی فرآیند اقتباس سینمایی از آثار ادبی کودک و نوجوان، و نزدیک کردن دو حوزه‏ سینما و ادبیات کودک و نوجوان به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: فقدان پایگاه داده ‏ای که بتواند به شکل منظم و سامان یافته، آثار برتر و مناسب برای اقتباس را به سینماگران کودک و نوجوان معرفی کند، یکی از کمبودهای جدی این حوزه بوده است.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی توضیح داد: امروز پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان با همکاری گروهی از داوران فهرست لاک پشت پرنده ، طرح راه اندازی، مدیریت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه اینترنتی «سینما قصه»

راه اندازی پایگاه اینترنتی «سینما قصه»