مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 09:352018-09-17اقتصادي

جرایم نیروی انتظامی خوی 50 درصد کاهش یافت


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی با تقدیر از فرمانده انتظامی خوی گفت: تعامل سازنده این یگان با سازمان قضایی نیروهای مسلح منتهی به کاهش 50 درصدی جرایم نیروی انتظامی در این شهرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صمیمی در گردهم آیی نیروهای پلیس شهرستان خوی گفت: در دهه های اخیر یک واقعیت مسرت بخش، پایین بودن نرخ جرایم نیروهای مسلح از استانداردهای قابل پذیرش است که اخلاص و پاکدستی نیروهای نظامی و انتظامی را نشان می دهد.

وی افزود: طبیعی است که جرم به صفر نخواهد رسید و باید تمام تلاش خودمان را در راستای پیشگیری و پیش بینی موقعیت های جرم زا صرف کنیم تا میزان وقوع جرایم را کاهش دهیم.

صمیمی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در شرایط و اوضاع احوال کنونی کشور گفت: متأسفانه بسترها و زمینه برای بهره برداری سیاسی و ضد امنیتی از تجمعات و اعتراضات وجود دارد و معاندان از مطالبات حقه مردم، سوء استفاده می کنند.

وی افزود: ناجا با همه این مسائل درگیر است چون عده ای هم در صدد سوء استفاده از رفتار پلیس هستند لذا اقتضا دارد تا بیشتر از قبل متوجه رفتار سازمانی خود باشیم.

وی با بیان اینکه میزان مردمی بودن هر کشوری در رفتار پلیس با مردم سنجیده می شود، افزود: در شرایط فعلی اقتضا دارد تدابیر جدیدی بیاندیشیم تا از بحران عبور کنیم؛ شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم نیروی انتظامی خوی 50 درصد کاهش یافت

جرایم نیروی انتظامی خوی 50 درصد کاهش یافت