مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 15:162018-09-18اقتصادي

اختصاص بیش از یک میلیارد دلار وام بانک توسعه اسلامی به ازبکستان


بانک توسعه اسلامی بین سال های 2018 تا 2021 میلادی به ازبکستان یک میلیارد و 300 میلیون دلار وام اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بانک توسعه اسلامی طی سال های 2018 و 2021 میلادی به ازبکستان یک میلیارد و 300 میلیون دلار وام اختصاص می دهد.

قرارداد تخصیص این وام امروز در چهارچوب نشست روز گروه های بانک توسعه اسلامی در تاشکند توسط سهراب خال مراداف معاون نخست وزیر ازبکستان و بندر الحاجر رییس بانک توسعه اسلامی به امضا رسید.

امروز در هتل اینترنیشنال هتل تاشکند با حضور نمایندگان وزارت ها و ادارات، نمایندگان بخش خصوصی و نهادهای مالی بین المللی نشست روز گروه های بانک توسعه اسلامی برگزار شد.

  هدف اصلی از برگزاری نشست روز گروه های بانک توسعه اسلامی معرفی استراتژی جدید همکاری بانک توسعه اسلامی با ازبکستان برای سال های 2019 تا 2021 میلادی و بررسی برنامه 4 ساله همکاری های متقابل می باشد.

رییس بانک توسعه اسلامی در این نشست گفت: بانک توسعه اسلامی برنامه ریزی می کند از ازبکستان در توسعه طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری حمایت کند.

الحاجر افزود: در این میان 475 میلیون دلار در زمینه انرژی، حمل و نقل و توسعه شهری، 300 میلیون دلار برای ساخت مسکن و زیربناها در اماکن روستایی و 300 میلیون دلار دیگر برای حمایت از تامین مالی بازرگانی، 140 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از یک میلیارد دلار وام بانک توسعه اسلامی به ازبکستان

اختصاص بیش از یک میلیارد دلار وام بانک توسعه اسلامی به ازبکستان