مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 16:302018-09-18حوادث

پلیس از صادقیه تا مرزداران سارقان را تعقیب کرد


رییس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در جریان یک تعقیب و گریز طولانی خبرداد.

- سرهنگ علیرضا شعبانپور در گفت وگو با ایسنا؛ اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت کلانتری 118 ستارخان در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود در خیابان ستارخان بودند که متوجه شدند سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت کیف یک شهروند کرده و از محل فرار کردند.

وی با بیان اینکه در ادامه ماموران رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و اقدام به تعقیب سارقان کردند، گفت: این تعقیب و گریز از خیابان ستارخان تا بلوار مرزداران ادامه یافت تا این که سرانجام با تلاش ماموران خودروی متهمان در آن محدوده متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند.

رییس کلانتری 118 ستارخان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری، بررسی سوابقشان و انجام بازجویی گفت: این افراد در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر سرقت و کیف قاپی از شهروندان اعتراف کردند.

شعبانپور افزود: بازرسی های اولیه نیز از خودروی متهمان تعدادی کیف مسروقه، سلاح سرد، لپ تاپ، اسپری اشک آور و مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد و با اعتراف متهمان و حضور مالباخته در کلانتری و شکایت از آنها پرونده تکمیل و برای ادامه روند بازپرسی به شعبه 14 دادسرای ناحیه 2 سعادت آباد منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس از صادقیه تا مرزداران سارقان را تعقیب کرد

پلیس از صادقیه تا مرزداران سارقان را تعقیب کرد