مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 12:162018-09-21سياسي

همکاری با FATF و پیوستن به CFT به اقتصاد کمک نخواهد کرد


تعدادی از نمایندگان دست و پای خود را گم کرده اند و عجولانه برای به تصویب رساندن این لایحه تلاش می کنند و ناآگاهانه و بعضا مغرضانه وعده گشایش اقتصادی، - سوگند یاد کردم که [در برابر دشمن]سر فرود نیاورم، از خاندان پدرم حمایت می کنم و بر دین پیامبر رهسپارم؛ مرگ با عزّت بهتر از زندگی با ذلّت است.

اباعبدا.

حسین (ع) (بحارالانوار، ج.

44 و 45)واقعه کربلا نتیجه ی مقاومت در برابر خواستِ نامشروع و نپذیرفتن یک بیعت با ذلت بود که گفتمان مرکزی تشیع را شکل داد و از پس سال ها هنوز در تاریخ جاویدان است.

دست درازی و فشار حکومت های نامشروع با دلایل واهی برای گرفتن بیعت با ضرب الاجل، نه فقط روایت عاشورا بلکه روایت هر روز تاریخ است و در گذر سال ها تنها چهره آن تغییر می کند همانگونه که تنها صورت ظلم و استکبار تغییر می کند و اصل آن پابرجاست.

آنچه امروز در سپهر سیاسی کشور می گذرد خبر از مجلس شورای اسلامی در روز های آتی برای اتخاذ تصمیمی تحت فشار و پایان ضرب الاجل دو ماهه گروه ویژه اقدام مالی یا FATF می دهد.

FATF یک سازمان بین الدولی است که در ظاهر با هدف تنظیم اقتصاد بین الملل از طریق مبارزه با پولشویی و تامین منابع تروریسم ایجاد شده و برای رسیدن به آن مطالبه گر شفافیتِ چرخه مالی کشورهاست تا عملا تصمیمات پولی و مالی کشور ها را در ریلِ مورد نظر خود ساماندهی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با FATF و پیوستن به CFT به اقتصاد کمک نخواهد کرد

همکاری با FATF و پیوستن به CFT به اقتصاد کمک نخواهد کرد