مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:102018-09-22اجتماعي

بطحایی: کار در دوره ابتدایی پیچیده و دشوارتر از سایر دوره هاست


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کار در دوره ابتدایی پیچیده و دشوارتر از سایر دوره هاست گفت: معلمان مهربان ابتدایی خود را آماده کرده اند تا سال تحصیلی باشکوهی را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها که در دبستان شهید امیری کیای منطقه 12 تهران برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: آغاز سال تحصیلی بهاری است که در پاییز شاهد آن هستیم که امسال با ایام بزرگداشت واقعه کربلا و هفته دفاع مقدس مقارن شده و پیام عشق به میهن اسلامی را می دهد.

وی افزود: خوشبختانه توسعه پیش دبستانی در سال های اخیر باعث شده بچه ها مدرسه را در کلاس اول راحتتر تحمل کنند و خود را با شرایط مدرسه تطبیق دهند، سال های گذشته بسیاری بچه ها در روزهای اول بی تاب بودند و گریه می کردند اما آرامشی که امروز در بین بچه ها وجود دارد به علت توسعه دوره پیش دبستانی است.

وزیر آموزش و پرورش سلام ویژه به مربیان پیش دبستانی و معلمان ابتدایی داشت و گفت: کار در دوره ابتدایی پیچیده و دشوارتر از سایر دوره هاست.

معلمان مهربان ابتدایی خود را آماده کرده اند تا سال تحصیلی باشکوهی را شروع کنند.

همه کادر آموزش و پرورش به دنبال فراهم کردن فضایی برای با هم زندگی کردن و شاد زیستن در مدرسه هستند تا دانش آموزان از یادگیری خود لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: کار در دوره ابتدایی پیچیده و دشوارتر از سایر دوره هاست

بطحایی: کار در دوره ابتدایی پیچیده و دشوارتر از سایر دوره هاست