مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:002018-09-23اقتصادي

چطور بهترین مانتو اداری را انتخاب کنیم؟


آیا حضور در محیط کار نیازمند پوشش خاصی است و یا می توانیم با همان مدل مانتوهایی که به میهمانی یا سینما می رویم به محل کار هم برویم؟ در ادامه درباره اینکه چطور بهترین مانتو اداری را انتخاب کنیم، - توضیحاتی آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت ایندو ، طراح و تولیدکننده انواع مانتو اداری، در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ ایران مانند سایر نقاط جهان معمولا یک تم خاص برای پوشش کارمندان وجود دارد و شرکت ها از یک طرح خاص با رنگ های سازمانی در لباس آقایان و بانوان استفاده می کنند که به لباس فرم معروف است.

در مورد پوشش بانوان زمانی که صحبت از مانتو اداری یا مانتو فرم می شود، اغلب تصویر اشخاص خوش پوش و کارمندان ایرلاین های هواپیمایی و متصدیان غرفه های نمایشگاهی در ذهن یاودآوری می شود.

برندهای بزرگ و مشهور اغلب با انتخاب بهترین مانتو اداری برای کارمندان خود، وجهه ای بسیار بهتر و زیباتر از سازمان یکپارچه خود در ذهن مشتریان ایجاد می کنند.

اما در برخی موارد کارمندان خانم در شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و یا حتی مجموعه هایی که رفت آمد مشتریان کمتر است نیز بدون اینکه اجبار یا برنامه مشخصی برای پوشیدن مانتو اداری وجود داشته باشد، صرفا جهت ارائه شخصیتی تاثیرگذار، بیشتر از مانتو مدل فرم های خاص اداری استفاده می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بهترین مانتو اداری را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین مانتو اداری را انتخاب کنیم؟