مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 17:452018-09-24بين الملل

تشریح جزییات دیدارها و برنامه های وزیر امور خارجه درسفر به نیویورک


سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ، با تشریح برخی از برنامه ها دیدارهای وزیر امور خارجه در جریان سفر به نیویورک درمعیت رییس جمهور جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، - اعلام کرد: ظریف در روز دوشنبه علاوه بر دیدار با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی آمریکا، با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار و رایزنی می کند.

بهرام قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در جریان این سفر وزیر امور خارجه علاوه بر همراهی آقای روحانی و حضور در دیدارها و برنامه های ایشان، خود نیز به صورت جداگانه دیدارهایی را با برخی همتایانش از کشورهای مختلف جهان خواهد داشت و در چندین نشست جانبی مجمع عمومی سازمان ملل حضور و سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان این که وزیر امور خارجه امروز علاوه بر دیدار با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین وزیر خارجه فرانسه در نشست وزیران امور خارجه اکو حضور پیدا خواهد کرد، افزود: ساعت هشت بعد از ظهر به وقت نیویورک نشست وزیر امور خارجه ایران با وزیران امور خارجی گروه 1+4 با محوریت موضوع برجام برگزار خواهد شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان همچنین با بیان این که آقای ظریف در روز سه شنبه با وزیر خارجه انگلیس دیدار و رایزنی خواهد کرد، افزود: شرکت در نشست افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه در روز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات دیدارها و برنامه های وزیر امور خارجه درسفر به نیویورک

تشریح جزییات دیدارها و برنامه های وزیر امور خارجه درسفر به نیویورک