مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 13:552018-09-25سياسي

طهرانچی در جمع خبرنگاران تشریح کرد جزییات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد


برای مناطق محروم تخفیف 50 درصدی شهریه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به صحبت مقام معظم رهبری همانطور که فرمودند دانشگاه باید در عرصه بین المللی فعالیت کند ، دانشگاه آزاد در زمینه پیشرفت علمی در منطقه به دنبال تأسیس واحدهای دانشگاهی است.

سرپرست دانشگاه آزاد ادامه داد: تأسیس واحدهای دانشگاهی در کشورهای مختلف در دو حالت اتفاق می افتد یکی آن که آنان بیایند و دیگری آن که ما در کشور آنان واحدهایی را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: به جای آن که به دنبال تأسیس واحدهایی مانند آکسفورد یا امارات باشیم به دنبال تأسیس واحدهایی هستیم که برای منطقه مورد نیاز است و یکی از این واحدهای دانشگاهی در مناطقی اصلی مانند لبنان و سوریه افتتاح خواهند شد.

طهرانچی گفت: یکی از واحدهای اصلی ما در لبنان است و در حال تکمیل مراحل ساخت هستیم و در دیداری که علی اکبر ولایتی با رییس جمهور سوریه بشاراسد داشت، بحث تأسیس واحد دانشگاه آزاد در لبنان مطرح شد.

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به هدف تأسیس واحد دانشگاهی در کشورهای دیگر، گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم شعب خود را در مناطق مختلف داشته باشیم و در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی در جمع خبرنگاران تشریح کرد جزییات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد

طهرانچی در جمع خبرنگاران تشریح کرد جزییات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد