مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 09:022018-09-26سياسي

دولت بدون مجوز مجلس اجرای خواسته های FATF را آغاز کرد


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون علامت مثبتی از جانب اروپایی ها نداشته ایم، گفت: اگر مجلس به بررسی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون های مرتبط با FATF ورود پیدا کند، - به طور جدی با آن مخالفت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره لوایح الحاق ایران به کنوانسیون های مرتبط با FATF گفت: هرچند مقام معظم رهبری راجع به مواد این کنوانسیون به طور شفاف سخن گفتند، ولی هنوز سرنوشت این لایحه مشخص نشده است، لذا من از همکارانی که دوباره به بهانه های مختلف، این لایحه را مطرح می کنند، متعجبم.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: وقتی که مقام معظم رهبری به طور شفاف موضع گیری کرده اند، دیگر چه بهانه ای برای بررسی دوباره آن داریم که مجلس و دولت در این باره تصمیم بگیرند.

شهریاری با انتقاد از تصمیم گیری های دولت و مجلس در این زمینه گفت: هنوز تکلیف اروپا به هیچ وجه روشن نشده است و تاکنون هیچ علامت مثبتی از جانب این کشور ها نداشته ایم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به اینکه ان شالله این لایحه مجددا مطرح نشود، اضافه کرد: اگر مجلس به بررسی این لایحه ورود پیدا کند، به طور جدی با تصویب آن مخالفت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدون مجوز مجلس اجرای خواسته های FATF را آغاز کرد

دولت بدون مجوز مجلس اجرای خواسته های FATF را آغاز کرد