مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 22:102018-09-28سياسي

آمریکا بیش از این هیچ غلطی نمی تواند بکند/ جامعه ما سرشار از ثروت است


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا بیش از این هیچ غلطی نمی تواند بکند پس نباید نگران باشیم، گفت: ممکن است التهابات ارزی ما را لحظاتی دچار نگرانی کند اما جامعه ما سرشار از ثروت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین سلامی در کنگره شهدای استان البرز که شامگاه جمعه ششم مهرماه برگزار شد، گفت: آنچه امروز در این کشور از شرف، کرامت، آزادگی، منزلت، امنیت، عزت، سرافرازی، پیشرفت و استقلال وجود دارد همه مدیون شهیدان ماست.

وی افزود: شهدا استوانه های مستحکم امنیت و استقلال جامعه ما هستند؛ معمولا وقتی می پرسند عوامل اصلی قدرت چیست به اقتصاد جغرافیا و توان نظامی اشاره می کنند اما برای ما شهدا مظهر قدرت ایران هستند.

وی ادامه داد: شهیدان ما محور وحدت و همدلی ما هستند و قلب های ما را به هم پیوند می دهند.

جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: قصه شهادت داستان عزت ماست، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد وقتی امام که سیراب منطق وحی بود این کلام را می گوید این ساده نیست.

این واژه ها رمز حیات ماست.

وی در ادامه با اشاره به واقعه کربلا خاطرنشان کرد: اگر شهادت امام حسین نبود از اسلام چیزی نمی ماند این شهادت امام و یارانش بود که حصار زمان را شکافت و عامل عزت همه مسلمانان شد، تا ابد این حادثه باشکوه پیش خواهد رفت و دل های جدیدی را تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بیش از این هیچ غلطی نمی تواند بکند/ جامعه ما سرشار از ثروت است

آمریکا بیش از این هیچ غلطی نمی تواند بکند/ جامعه ما سرشار از ثروت است