مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 11:152018-09-29اجتماعي

آشنایی با نکات صحیح تربیتی، پیش شرط تربیت اصولی کودکان


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: آشنایی با نکات صحیح تربیتی، پیش شرط تربیت اصولی در کودکان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبادالله عبادی در همایش روش های فرزندپروری که در کانون شهید چاووشی برگزار شد، گفت: خانواده به عنوان مهم ترین نهاد اجتماعی مؤثر در تعلیم و تربیت فرزندان است پس بنابراین باید بیش از پیش این نهاد مهم و مؤثر محافظت و تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه والدین بخشی از زندگی فرزندان را تشکیل می‏ دهند و همواره به عنوان الگویی برای آنان محسوب می‏ شوند، افزود: تقلید کودکان از والدین امری انتخابی نیست، زیرا ماهیت انسان به گونه‏ ای است که به طور طبیعی به این سو قدم بر می‏ دارد.

این مسئول عنوان کرد: پدر و مادر می‏ توانند هم اثر مثبت و هم اثر منفی روی فرزندان خود بگذارند و این تأثیر تا حدودی به نوع ارتباط کلامی و گفتاری والدین با فرزندان، بستگی دارد .

عبادی با اشاره به اینکه ارتباطات تنها به صورت کلامی نبوده و روابط عاطفی نیز در این عملکرد مؤثر است، اظهار کرد: تقلید و تعیین هویت کاملا به طور طبیعی اتفاق می‏افتد بدون این که کودک یا والدین طرح و برنامه‏ای را از پیش برای آن تعیین کنند .

عبادی افزود: پیچیدگی جامعه، مشکلات روز افزون و آسیب های اجتماعی متعدد موجب شده این نهاد مقدس روز به روز به قهقرا رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با نکات صحیح تربیتی، پیش شرط تربیت اصولی کودکان

آشنایی با نکات صحیح تربیتی، پیش شرط تربیت اصولی کودکان