مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 11:152018-09-30اجتماعي

10 هزار معلم در تهران کم داریم


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره مشکل کمبود معلم در تهران گفت: تعداد پرسنل به دانش آموز در تهران یک به 19 است و کمبود 10 هزار پرسنل در تهران قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست خبری که امروز در ساختمان اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد، اظهار کرد: اگر کشوری بخواهد توسعه پیدا کند، تعلیم و تربیت از کار های زیربنایی است.

وی ادامه داد: برای همه معضلاتی که امروز کشور ما دارد مانند بحث محیط زیست و آسیب های اجتماعی، یکی از کار های اصلی پیشگیری است و عمده پیشگیری بحث تربیت و آموزش است.

باقری تصریح کرد: تا زمانی که خانواده و مدرسه کارکرد مناسبی نداشته باشید سایر بخش ها نمی توانند موفق باشد.

وی درباره عدم اجرای مصوبه عدم پرداخت قبوض مصرفی مدرسه، گفت: متأسفانه دستگاه های مربوطه باید جواب بدهند که چرا عملیاتی نمی کنند البته دستگاه ها می گویند، چون آیین نامه اجرایی نداریم اجرا نشده است و حتی یکی، دو مدرسه که پرداخت نکرده بودند، تهدید به قطع برق شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره عدم اعلام نرخ سرویس مدارس توسط آموزش و پرورش، بیان کرد: نرخ مصوبه سرویس مدارس باید در شورای شهر تهران مصوب شود که، چون ما به این مبلغ اعتراض داریم، اعلام نکردیم به عنوان مثال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار معلم در تهران کم داریم

10 هزار معلم در تهران کم داریم