مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 14:472018-09-30سياسي

امروز مدافعین حرم نتیجه کار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند


یادگار هشت سال دفاع مقدس در پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران گفت: امروز مدافعین حرم عصاره و نتیجه کار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار اهوازیان، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان قرارگاه فوق سری نصرت در پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ که به میزبانی دانشگاه توان بخشی و علوم بهزیستی با اشاره به خاطراتی از شهید دکتر علی هاشمی گفت: شهید هاشمی که فارغ التحصیل رشته پزشکی بود جهاد را به عنوان اولویت خود انتخاب کرد و در مرداب غرب خوزستان تحت قرارگاه فوق سری نصرت در لایه های سری عراق نفوذ کرد به گونه ای که نیرو های او توانستند خود را با لباس های ارتش عراق به قرارگاه های یگانی و صفی این کشور برسانند.

در واقع نیرو های شهید هاشمی اولین کسانی بودند که دست شان به ضریح امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام رسید.

وی با اشاره به اینکه شهید هاشمی در هورالعظیم با صید ماهی توانست چندین تن ماهی به فروش برساند و درآمد آن را برای قرارگاه تعمیر خودرو و تجهیزات هزینه کند، تصریح کرد: در واقع او توانست با اقتصاد مقاومتی نیاز های قرارگاه را برطرف سازد از طرفی هرگاه یکی از نیرو های قرارگاه به شهادت می رسید او برای خانواده آن شهید خانه می خرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مدافعین حرم نتیجه کار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند

امروز مدافعین حرم نتیجه کار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند