مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 10:542018-10-01سياسي

نوجوانان؛ محکوم به رفتارهای ضداجتماعی


نوجوانان و جوانان در هر جامعه ای اصلی ترین بخش سرمایه انسانی آن به شمار می روند، ولی با این وجود این گروه بیشتر از سایر گروه های اجتماعی در معرض بزهکاری و بزهدیدگی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، به عقیده فعالان و متخصصان  حوزه رفتار شناسی اجتماعی از آنجایی که میزان خطرپذیری نوجوانان و جوانان نسبت به دیگر دوره های سنی بالاتر است، لذا این گروه سنی گرایش بیشتری به رفتارهای ضداجتماعی تهدیدکننده ای مثل دزدی، پرخاشگری،گریز از مدرسه، فرار از خانه، نزاع فردی و جمعی، سرقت و مصرف سیگار پیدا می کنند.

با این وجود متاسفانه این روزها به علل مختلف برخی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان را تهدید می کند، حال برای کنکاش در خصوص علت بروز این رفتارها،در این گزارش به سراغ تعدادی از والدین رفتیم و بعد نظر کارشناسان این حوزه را جویا شدیم که در ادامه گزارش از منظرتان می گذرد.

خانواده ها دچار آشفتگی فراوانی شده اند علی محمدی شهروند شهر تبریز که دارای دو فرزند در سنین نوجوانی است، در این باره در گفت وگو با فارس با بیان اینکه امروزه رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان در اکثر مواقع برای خانواده ها غیرقابل تحمل شده است، گفت: علت مهم آن برمی گردد به نقش خانواده ها که پدر و مادرها فرزندان خویش را به حال خود رها می کنند و این امر موجب گرایش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان؛ محکوم به رفتارهای ضداجتماعی

نوجوانان؛ محکوم به رفتارهای ضداجتماعی