مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 10:362018-10-03اقتصادي

روند نرخ دلار کاهشی خواهد بود


در کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بزرگانی ایران گفت: به همان دلایلی که دلار روند صعودی در پیش گرفت، اکنون هم کاهش یافته است.

- ضمن اینکه قیمت واقعی دلار برحسب منطق اقتصادی حدود 4000 تومان است و باید خیلی بیشتر از این ها از ارزشش کاسته شود که پیش بینی می شود کاهش بیشتر را تا پایان فصل پاییز داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار ارز که سیر صعودی در پیش گرفته بود و تا کانال 20 هزار تومان هم پیش رفت، از ابتدای هفته جاری روندش معکوس شد که این کاهش قیمت روز گذشته بیشتر محسوس شد .

به گفته فعالان اقتصادی، در حال حاضر تحلیل بازار ارز متفاوت تر از قبل است و چندان قابل پیش بینی نیست اما با توجه به اینکه نرخ ارز هیچ توجیه منطقی نداشته است باید کاهش یابدو در این میان تثبیت آن بسیار اهمیت و به دولت و ایجاد اعتماد مردم به توانایی در اقتصاد کشور بستگی دارد.

در همین رابطه مجیدرضا حریری - نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان علت هایی که باعث بالا رفتن بی جهت قیمت دلار در هفته گذشته شد، سبب پایین آمدن هم شده است، چراکه هیچ منطق اقتصادی پشت این کاهش ها و افزایش ها نیست.

اگر قیمت دلار افتخار است، افتخارش برای دولت است که عرضه کننده انحصاری است و اگر هم مسئولیت می آورد، بازهم به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نرخ دلار کاهشی خواهد بود

روند نرخ دلار کاهشی خواهد بود