مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 16:102018-10-07ورزشي

رییس انجمن نابینایان: انتظار نتایج درخشان از شطرنج داریم


رییس انجمن نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به شرایط مناسب شطرنج بازان نابینای کشور در جاکارتا گفت: در صورت استمرار نتایج دور اول و دوم در دورهای بعد، - شانس مدال ایران بالا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به جاکارتا، علی اکبر هدهدی بعدظهر امروز (یک شنبه) و در پایان دور دوم مسابقات شطرنج بازی هایی پاراآسیایی گفت: امروز دو دور از مسبقات برگزار شد که به لطف خداوند نتایج راضی کننده ای کسب شد که ما شطرنج بازانی در صدر جدول رقابت گروه های مختلف بانوان و آقایان داریم.

نتایج قابل قبول بود و در 24 بازی دو دور 20 برد یک تساوی و سه باخت داریم.

اگر در روز دوم نیز شطرنج بازان ایرانی در پاراآسیایی نیز نتایج مشابه کسب کنند باید گفت گام مهم به سمت مدال آوری برداشته شده است.

وی در زمینه تدارکات لازم برای اعزام شطرنج بازان نابینای کشور به جاکارتا گفت: چند دوره اردوی تدارکاتی برای این ورزشکاران در دستور کار قرار دادیم و در هر اردو یک تیم هم ریتینگ از بازیکنان شطرنج عیر معلول برای این عزیزان انتخاب کردیم و در نهایت تیم با هدایت بهروز مرادی و شادی پریدر عازم سومین دوره بازی های پاراآسیایی شد.

او در زمینه نتیجه احتمالی گفت: با توجه به تدارکات انتطار نتایج درخشان داریم اما شطرنج بازی لحظه ها است و هر اشتباهی می تواند نتیجه را عوض کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن نابینایان: انتظار نتایج درخشان از شطرنج داریم

رییس انجمن نابینایان: انتظار نتایج درخشان از شطرنج داریم