مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 10:402018-10-08سياسي

برنامه خاصی برای کودکان کار نداریم


معاون فرهنگی قوه قضاییه در بازدیدی که به مناسبت روز جهانی کودک از مجتمع آموزشی صبح رویش کودکان کار، داشت گفت: برنامه خاصی برای کودکان کار نداریم چون هنوز امکاناتمان اجازه این کار را نمی دهد.

- معاون فرهنگی قوه قضاییه در بازدیدی که به مناسبت روز جهانی کودک از مجتمع آموزشی "صبح رویش" کودکان کار، داشت گفت: برنامه خاصی برای کودکان کار نداریم چون هنوز امکاناتمان اجازه این کار را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام هادی صادقی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران در خصوص کمک های معاونت فرهنگی به دانش آموزان این مجتمع گفت: اگر پشتیبانی هایی در حوزه مسایل حقوقی نیاز داشته باشند و اعلام کنند در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی افزود: در حوزه آموزش نیز ممکن است برخی از کلیپ ها و بروشورهایی که تهیه کرده ایم در اختیار آنها قرار دهیم که استفاده کنند.

از جمله موارد دیگر نیز غنی سازی کتابخانه و کمک به ارتقای تفکر حقوقی یا کمک به زندگی سالم اجتماعی و مشاوره نیز از جمله کمک های ما به این مجتمع خواهد بود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در ارزیابی عملکرد این مجتمع گفت: برنامه های این مجتمع بسیار خوب بود و ابتکارات خوبی نیز در آن انجام شده که مهم ترین ابتکار آنها فعال کردن دانش آموزان در امور مختلف تربیت به جای منفعل بودن است بدین صورت که خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه خاصی برای کودکان کار نداریم

برنامه خاصی برای کودکان کار نداریم