مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 11:002018-10-08سياسي

امروز شاهد اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی هستیم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و اسلام عزیز هستیم و این مهم بدون معجزه انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت آگاهانه همراه با بصیرت و ایمان ملت ایران اسلامی محقق نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدعلی جعفری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، افزود: هرمزگان و بندرعباس ویژگی خاصی دارد که کمتر استانی از آن بهره منداست و آن هم حضور مردمی از جای جای ایران اسلامی در آن و حضور نیروهای مسلح از تمامی بخش ها و یگان ها در آنکه هرمزگان را به استانی نمونه تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان استانی فعال، مهم و استراتژیک است و بندرعباس شهری باصفا و نمونه بارز وحدت و همدلی مردم و مسئولین است که با وحدت و همدلی و تلاش و کوشش در راستای اعتلای نظام و اهداف جمهوری اسلامی در حال تلاش و کارند، خاطرنشان کرد: امروز شاهد اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و اسلام عزیز هستیم و این مهم بدون معجزه انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت آگاهانه همراه با بصیرت و ایمان ملت ایران اسلامی محقق نمی شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام سابقه نداشته است که نظامی با الگو گیری از قرآن و حکومت صدر اسلام بر مبنای ولایت فقیه و حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شاهد اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی هستیم

امروز شاهد اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی هستیم