مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 15:302018-10-08سياسي

همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، صداوسیما را هم آزاد کند!


در مراسم شروع به کار رسمی تشکل جامعه رسانه اسلامی که در دانشگاه صداوسیما برگزار شد، اینگونه مطرح شد که «صداوسیما برنامه ای با عنوان «بدون تعارف» را راه انداخته است که آخر تعارف است! ما اگر سازمان صداوسیمای درستی داشتیم آنقدر راحت در همین بحث دور زدن ها آخر تعارف نمی شدیم.

- همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، صداوسیما را هم آزاد کند! در مراسم شروع به کار رسمی تشکل جامعه رسانه اسلامی که در دانشگاه صداوسیما برگزار شد، اینگونه مطرح شد که صداوسیما برنامه ای با عنوان بدون تعارف را راه انداخته است که آخر تعارف است! ما اگر سازمان صداوسیمای درستی داشتیم آنقدر راحت در همین بحث دور زدن ها آخر تعارف نمی شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم شروع به کار رسمی تشکل جامعه رسانه اسلامی با هدف تبیین نقش جوانان در رسانه ملی با عنوان جوانان و تحول رسانه با حضور دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی (نماینده مجلس و عضو هیات نظارت بر صداوسیما)، وحید جلیلی (کارشناس فرهنگی رسانه ای)، شهاب اسفندیاری (رییس دانشگاه صداوسیما) و همچنین جمعی از دانشجویان دانشگاه صداوسیما صبح امروز ـ دوشنبه ـ 16 مهر ماه ـ برگزار شد.

شهاب اسفندیاری ـ رییس دانشگاه صداوسیما ـ در سخنانی گفت: باید به اسلامی بودن تشکل ها افتخار کرد، همچنین باید متذکر شد که در عرصه های دانشگاه و هنر، تحولات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، صداوسیما را هم آزاد کند!

همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، صداوسیما را هم آزاد کند!