مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 15:252018-10-09سياسي

ضرروت برگزاری مردمی کنگره سرداران و 3000 شهید ایلام


استاندار بر برگزاری مردمی کنگره سرداران و 3000 شهید ایلام تاکید کرد و گفت: رسالت کنگره های شهدا ترسیم گذشته برای تضمین آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای سیاستگذاری برگزاری کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام اظهار کرد: ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس قهرمانانه ایستاد و در مرزداری نمونه نداشت و 3 هزار شهید و 12 هزار نفر جانباز را تقدیم انقلاب کرد.

وی با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس نه تنها از فراهم شدن زیرساخت ها در ایلام خبری نبود، بلکه زیرساخت های مختصر نیز بمباران شد و از بین رفت، تصریح کرد: استان ایلام 8 سال از کشور طلب دارد.

وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی کنگره نمایش و تبیین مقاومت مردم در مقابل رژیم بعثی تا بن دندان مسلح ، با دستان خالی است، تصریح کرد: در آن زمان ما آمادگی جنگ نداشتیم و در حالی که تازه انقلاب شده بود خودمان را جمع کردیم و با سلاح الله اکبر و با تکیه بر مردم و بسیج مقاومت کردیم و امروز به آن روش افتخار می کنیم و در مقایسه ی این برهه از تاریخ با ترکمنچای ، گلستان، اواخر جنگ جهانی و هنگامی که با یک نعره ی انگلیس بحرین را از دادیم، به خود می بالیم.

استاندار ایلام انتقال رشادت ها و مظلومیت های رزمندگان و بسیجیان به نسل امروز و آینده را از اهداف این کنگره عنوان کرد و گفت: لازم است همه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرروت برگزاری مردمی کنگره سرداران و 3000 شهید ایلام

ضرروت برگزاری مردمی کنگره سرداران و 3000 شهید ایلام