مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 07:162018-10-11سياسي

پیام همسر شهید برای رییس جمهور آمریکا/ غربت غریب شهدای سرزمین مجاهدت های خاموش+فیلم


مریوان را به دنبال سوژه ای از نوع ایثار و گذشت در پیش می گیریم مسیری که ما را به تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس پیوند می دهد.

- پیام همسر شهید برای رییس جمهور آمریکا/ غربت غریب شهدای سرزمین مجاهدت های خاموش+فیلم مسیر پر پیچ و خم سنندج ـ مریوان را به دنبال سوژه ای از نوع ایثار و گذشت در پیش می گیریم مسیری که ما را به تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس پیوند می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، گردشگری جنگ را می توان آیینه ای شفاف برای انعکاس تاریخ پرافتخار جنگ و دفاع مقدس دانست این نوع گردشگری امروزه علاوه بر گردشگران داخلی توجه بسیاری از گردشگران خارجی را نیز جلب کرده است به گونه ای که هر سال شمار زیادی از علاقمندان و مشتقان را به سمت مناطق جنگی در اکثر نقاط کشور از جمله سرزمین های نور در کردستان می کشاند.

مسیر پر پیچ و خم سنندج ـ مریوان را به دنبال سوژه ای از نوع ایثار و گذشت در پیش می گیریم مسیری که ما را به تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس پیوند می دهد.

مریوان از شمال و غرب با استان سلیمانیه عراق و از جنوب با شهر سروآباد همسایه است، بیمارستان صحرایی ابوعمار در ورودی جنوبی این شهر، یادآور روزهای سخت هشت سال جنگ تحمیلی است و ارتفاعات مرزی قوچ سلطان در غرب دریاچه زریوار حماسه های زیادی را در آن دوران سخت به خود دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام همسر شهید برای رییس جمهور آمریکا/ غربت غریب شهدای سرزمین مجاهدت های خاموش+فیلم

پیام همسر شهید برای رییس جمهور آمریکا/ غربت غریب شهدای سرزمین مجاهدت های خاموش+فیلم