مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 16:062018-10-11سياسي

مقاومت نسخه شفابخش ملت ایران/ موشک کمر دلار را شکست


امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی در جمع مردم این استان گفت: هزینه تسلیم چند برابر هزینه مقاومت است، هزینه مقاومت عزت است اما تسلیم چیزی جز ذلت ندارد و این ملت با بصیرت از حسین (ع)، - امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی در جمع مردم این استان گفت: هزینه تسلیم چند برابر هزینه مقاومت است، هزینه مقاومت عزت است اما تسلیم چیزی جز ذلت ندارد و این ملت با بصیرت از حسین (ع)، هیهات منه الذله را آموخته است.

به گزاش خبرگزاری فارس از بجنورد آیت الله احمد خاتمی در مراسم سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی در جمع مردم این استان اظهار کرد: حضور رهبری در خراسان شمالی منبع برکات زیادی برای خراسان شمالی و کشور بوده که این برکات معنوی و مادی این سفر به خوبی تبیین شده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: با تحریم های آغازشده در آن سال، همه نگران بودند که مبادا حضور کمرنگ باشد اما مردم بجنورد وفاداری را در اوج به نمایش گذاشتند و حق ولایت مداری را ادا کردند.

وی در ادامه با اشاره به آیت الله مهمان نواز بیان داشت: متانت و ولایت مداری در این عالم دانشمند موج می زد و خدمتگزار در استان و ستون های انقلاب در این خطه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت نسخه شفابخش ملت ایران/ موشک کمر دلار را شکست

مقاومت نسخه شفابخش ملت ایران/ موشک کمر دلار را شکست