مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 15:052018-10-13پزشكي

داروی گیاهی به تنهایی در درمان سرطان موثر نیست


فوق تخصص خون و سرطان، با تاکید بر لزوم آموزش اقدامات خودمراقبتی در مقابله با سرطان، عنوان کرد: هیچ داروی گیاهی به تنهایی در درمان سرطان موثر نیست، - حتما باید تشخیص زود هنگام انجام گیرد و سپس، نوع درمان با توجه به نوع سرطان مشخص شود.

دکتر سید کمال اسحاق حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که شایع ترین سرطان در کشور ایران در زنان و مردان، سرطان پوست است، عنوان کرد: بعد از سرطان پوست، در بین زنان، سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان است، و بعد از آن سرطان دستگاه گوارش شامل معده و روده بزرگ در جایگاه سوم و چهارم قرار دارد.

وی با بیان اینکه سرطان معده بیشترین میزان مرگ و میر در مردان و زنان را داراست، ادامه داد: شایع ترین سرطان در مردان بعد از سرطان پوست، سرطان معده است و سرطان مثانه و پروستات و روده بزرگ در رتبه های بعدی قرار دارد، در استان قم ترتیب سرطان تقریبا به همین منوال است.

این فوق تخصص خون و سرطان، با تصریح بر اینکه در ایران، ابتلا به سرطان در مردان بیشتر از زنان است، اضافه کرد: از هر صدهزار نفر 157 نفر مرد مبتلا به سرطان هستند، این تعداد در خانم ها 130نفر است.

در آمار جهانی هم مردان بیشتر از زنان در معرض این بیماری هستند، به طوری که از هر صدهزار نفر در جهان، به طور میانگین 250 نفر مرد و 165 نفر زن مبتلا به سرطان گزارش شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی گیاهی به تنهایی در درمان سرطان موثر نیست

داروی گیاهی به تنهایی در درمان سرطان موثر نیست