مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 16:202018-10-13سياسي

امضای تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات مجلس و موسسه قانونگذاری روسیه


دکتر تالیا خابرییوا رییس موسسه قانونگذاری و حقوق تطبیقی روسیه در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم حضور یافت و با رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس دیدار و گفت وگو کرد، - در این دیدار تنی چند از محققان آن موسسه و محققان مرکز تحقیقات اسلامی مجلس حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری حقوقی و علمی بین این دو مرکز امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، آیت الله احمد مبلغی در دیدار دکتر تالیا خابرییوا رییس موسسه قانونگذاری و حقوق تطبیقی روسیه و هیات همراه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف تفکرات افراط گرا، نگاه و تعامل خوبی با دانش حقوق و تخصص های حقوقی دارد و می کوشد تا از زاویه حقوق به فقه بنگرد و از خاستگاه فقه به سمت حقوق بیاید و این تجربه بسیار خوبی را در ایجاد تعامل بین فقه و حقوق پدید می آورد.

آیت الله مبلغی تصریح کرد: با توجه به تعامل و ارتباط بسیار خوب مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با نسل زیادی از حقوقدانان فقه آشنا، این مرکز می تواند با مشارکت موسسه قانونگذاری و حقوق تطبیقی روسیه، همگرایی خوبی برای تولید مفاهیم حقوقی در حوزه های مشترک داشته باشد.

وی با اشاره به زمینه های تفاهم نامه و همکاری دوجانبه میان دو مرکز ادامه داد: دو مرکز می توانند در زمینه شناخت متقابل ظرفیت های قانون اساسی جمهوری اسلامی و روسیه، برگزاری نشست های علمی - حقوقی، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات مجلس و موسسه قانونگذاری روسیه

امضای تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات مجلس و موسسه قانونگذاری روسیه