مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 19:462018-10-13اجتماعي

برخی موسسات کنکور اجازه اجرای قانون حذف کنکور را نمی دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوقبل از شروع عرایضم گریزی داشته باشم به قانون مصوب سال 92 که طبق آن، باید 85 درصد ورودی دانشگاه ها براساس سوابق تحصیلی انجام شود؛ - وزارتخانه ای که زورش به حذف کنکور و مقابله با مافیای کنکور نمیرسد و وزیر آموزش و پرورش در مبارزه با مافیای کنکور، اظهار عجز میکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوقبل از شروع عرایضم گریزی داشته باشم به قانون مصوب سال 92 که طبق آن، باید 85 درصد ورودی دانشگاه ها براساس سوابق تحصیلی انجام شود؛ لذا براساس این قانون، تمامی دستگاه ها مکلفند اقدامات لازم برای تحقق این قانون را انجام بدند.

با این وجود، متاسفانه مافیای موجود در حوزه آموزشی از جمله آن هایی که در موسسات کنکور هستند اجازه اجرای قانون حذف کنکور را نمی دهند و سعی دارند با جوسازی مانع اجرای قانون بشوند و شبانه روز در صدا و سیما تبلیغات رنگارنگ دارند و در واقع برگزاری کنکور برای این افراد منافع مادی بسیاری دارد، به همین دلیل از اجرایی شدن این قانون جلوگیری می کنند.

به عنوان مثال یکی از موسسات آموزشی طی قرادادی برای پخش آگهی و تبلیغات در دوره یک ماهه پخش مسابقات جام جهانی مبلغی بیش از 30 میلیارد تومان به سازمان صداوسیما میدهد، خب وقتی میگوییم کنکور باید برچیده بشود یعنی دکان این کاسبان هم بایستی بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی موسسات کنکور اجازه اجرای قانون حذف کنکور را نمی دهند

برخی موسسات کنکور اجازه اجرای قانون حذف کنکور را نمی دهند