مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:302018-10-14فناوري

مراقب دانش آموزان در فضای مجازی باشید


رییس پلیس فتا استان با اشاره به این که پیشگیری بهتر از درمان است، تاکید کرد: والدین برای صیانت از فرزندانشان در مقابل کلاهبرداران اینترنتی و سوء استفاده گنندگان در فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سرهنگ علی موالی عنوان کرد: اینترنت و شبکه های اجتماعی می تواند یک منبع مناسب جهت کارهای تحقیقاتی مدرسه باشد و برای انجام این کار، دانش آموزان می توانند به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشند اما این امر می تواند همراه با خطراتی باشد و در جستجوهای اینترنتی ناخواسته محتوای غیرمجاز نمایش داده شود، لذا والدین برای صیانت عزیزان اشان آنها را در فضای مجازی همراهی کنند.

وی افزود: والدین باید نسبت به رفتار فرزندان خود در فضای مجازی آگاه باشند که با چه کسانی در ارتباط اند و چه چیزهایی را می بینند یا می شنوند و آنها را نسبت به تهدیدات فضای مجازی آگاه نمایند، دانش آموزان دقت داشته باشند در صورت رعایت نکردن امنیت و ایمنی فضای مجازی و استفاده از ابزارهای هوشمند امکان لو رفتن اطلاعات شخصی از قبیل عکس های شخصی، اطلاعات بانکی و .

وجود دارد.

رییس پلیس فتا استان قم تاکید کرد: والدین فرزندشان را از اعتماد به اشخاص ناشناس و رفتن به صفحات خصوصی اشخاص منع کرده و از نرم افزارهای کنترل فرزندان در فضای مجازی و تنظیمات امنیتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب دانش آموزان در فضای مجازی باشید

مراقب دانش آموزان در فضای مجازی باشید