مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-15فرهنگي

روایت ایرانی از مهاجرت در کتابخانه مونیخ


«شب به خیر تُرنا»، بخش زیادی از واقعیت هایی است که درباره مسئله مهاجرت دیده و در کنارشان بوده ام و می خواهد بگوید نباید فقط یک دورنمای شیرین از مهاجرت، - جمال الدین اکرمی می گوید: شب به خیر تُرنا ، بخش زیادی از واقعیت هایی است که درباره مسئله مهاجرت دیده و در کنارشان بوده ام و می خواهد بگوید نباید فقط یک دورنمای شیرین از مهاجرت، که امروزه حتی به رویای کودکان نیز تبدیل شده ساخت.

نویسنده رمان شب به خیر تُرنا ، یکی از چهار عنوان کتاب ایرانی معرفی شده در فهرست کلاغ سفید امسال کتابخانه بین المللی کودکان مونیخ در گفت وگو با ایسنا، با بیان خلاصه ای از این کتاب که درباره داستان مهاجرت یک خواهر و برادر است گفت: در این رمان می خواستم شرایط دشوار مهاجرت را نشان دهم.

وقتی به موضوع مهاجرت که حالا ذهن نوجوانان و جوانان ما را پر کرده فکر می کنیم باید به نکات مثبت و منفی آن نگاه کرد.

من به عنوان یک نویسنده معتقدم سرزمین ما نیاز بسیار بیشتری به تک تک نیروهای خودمان و خصوصا آن هایی که شرایط سازنده ای را برای کشور فراهم می کنند دارد.

او افزود: من فکر کردم با تجربیاتی که خودم دارم و دیده ام، رمانی بنویسم که هر دو سوی این ماجرا را دیده باشد، چرا که خودم هم نتوانستم در چنین شرایطی دوام بیاورم و با بودن در کشور خودم می توانم بنویسم و با خواننده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ایرانی از مهاجرت در کتابخانه مونیخ

روایت ایرانی از مهاجرت در کتابخانه مونیخ